Teddie

0kommentarer

Faila lite med inlägget innan där men.. Iallafall nu till saken. Jag har suttit och funderat lite angående vad Teddie ska inriktas på som lite äldre. Agility?Dressyr?Lydnad? Jag har tänkt och forskat en del på den saken och kommit fram till vad han faktiskt ska inriktas på. Det blir dressyr för Teddies del framöver. Då jag känner att vi båda kommer ha större nytta av dressyr än hoppning väljer jag att träna allra mest dressyr. Visst visst Teddie ÄR duktig på att hoppa MEN jag känner att han kommer ha större nytta av dressyren. Dock kommer han ju tränas en del i agility också men det är för det mesta dressyren som kommer ta tid,plats och rum. Teddie är en bestämd herre som gärna bestämmer oftast. Ute tillexempel då är han väldigt jobbig ibland. Ibland får han för sig att skälla på allt och alla medans han ibland är huuuur fin och dressyrvänlig som helst. Shit vilka framsteg han har gjort på endast ett par veckor. Från världens jobbigaste hund till en välbalanserad pojke. Love till honom<3


Kommentera

Publiceras ej